На головну Написати лист



Аналіз проекту Закону про внесення змін до Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України щодо визначення загального обсягу коштів, що беруться до розрахунку трансфертів до місцевих бюджетів

Для реального забезпечення принципів самостійності в складанні і використанні бюджетів всіх рівнів необхідно, щоб місцеві бюджети мали чіткі, визначені законом, макропараметри видатків, що йдуть на фінансування делегованих державою повноважень, що впорядкує міжбюджетні взаємовідносини між державою та місцевим самоврядуванням і закладе фінансові основи самостійності місцевих бюджетів.

Реєстр. № 9798 від 06.02.2012 р.
Адреса для ознайомлення: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=42441
Назва проекту НПА: Проект Закону про внесення змін до Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України щодо визначення загального обсягу коштів, що беруться до розрахунку трансфертів до місцевих бюджетів
Суб’єкт ініціативи: Народний депутат України:

Ганущак Ю.І.

Короткий зміст (суть) проекту: Для реального забезпечення принципів самостійності в складанні і використанні бюджетів всіх рівнів необхідно, щоб місцеві бюджети мали чіткі, визначені законом, макропараметри видатків, що йдуть на фінансування делегованих державою повноважень, що впорядкує міжбюджетні взаємовідносини між державою та місцевим самоврядуванням і закладе фінансові основи самостійності місцевих бюджетів.
Характер НПА: Проект закону
Позитив:
1. Законопроектом пропонується доповнити Розділ VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України пунктом 3-4 такого змісту:

«3-4. Встановити, що до впровадження державних соціальних стандартів та нормативів відповідно до ч.3 статті 94 цього Кодексу, загальний обсяг видатків, що враховуються при розрахунку трансфертів місцевим бюджетам повинен бути не менший ніж визначений за наступною формулою:

В=Ф*s*l/k,

де

В - загальний обсяг видатків, що враховуються при розрахунку трансфертів,

Ф - фонд оплати праці по країні,

S - співвідношення середньої заробітної плати працівників що фінансуються з місцевих бюджетів, до середньої заробітної плати в цілому по країні, становить не менше 1.

l - частка працівників, що фінансуються з місцевих бюджетів, в загальній чисельності працюючих про Україні,

k - частка заробітної плати у видатках місцевих бюджетів, встановлюється не більше 0,5.

Значення коефіцієнтів s та k встановлюються Кабінетом Міністрів України.»

Пропоновані зміни будуть чинними до запровадження методології розрахунку видатків місцевих бюджетів на основі державних соціальних стандартів та нормативів.

Висновки, пропозиції: Розрахунки місцевих бюджетів при підготовці проекту Державного бюджету будуть більш передбачувані, що зменшить підстави для політичних маніпуляцій.
Інша інформація щодо НПА (якщо є):
Новини

2015-04-09
Обговорення проекту Закону України щодо розпорядження земельними ділянками.

2015-03-25
“Про землю”

2015-03-17
Законопроекти для повного проведення реформи у сфері децентралізації.

2015-03-16
З Хмельницького розпочався процес обговорення впровадження в життя Закону «Про добровільне об‘єднання територіальних громад».

2015-03-11
Методичне забезпечення формування спроможних територіальних громад.

Опитування

Ваше відношення до купівлі-продажу земель с/г призначення

  • Торгівля землею не припустима. (54.0%, 76 по голосам)
  • Купвля-продаж виключно громадянам України не більше 50 га. на особу. (28.0%, 40 по голосам)
  • Купвля-продаж фізичним та юридичним особам без обмежень. (10.0%, 14 по голосам)
  • Купвля-продаж виключно громадянам України без обмежень. (8.0%, 11 по голосам)

Загалом проголосувало: 141

Загрузка ... Загрузка ...
© 2009 Інститут громадянського суспільства
Україна, м. Київ, 01103 бул. Дружби народів, 22, кім.21
Тел: (+38044) 529-73-94