На головну Написати лист



Проект Закону про місцевий референдум № 7082 від 03.09.2010 р.

Проект закону визначає правові засади, організацію та порядок проведення місцевих референдумів з метою забезпечення прав членів територіальних громад сіл чи добровільного об’єднання кількох сіл, селищ, міст, районів у містах вирішувати питання місцевого значення.

Реєстр. №

7082 від 03.09.2010 р.

№_
Адреса для ознайомлення: http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=38447
Назва проекту НПА:

Проект Закону про місцевий референдум

Суб’єкт ініціативи: Азаров М.Я., Кабінет Міністрів України
Короткий зміст (суть) проекту: Проект закону визначає правові засади, організацію та порядок проведення місцевих референдумів з метою забезпечення прав членів територіальних громад сіл чи добровільного об’єднання кількох сіл, селищ, міст, районів у містах вирішувати питання місцевого значення.
Характер НПА: Проект закону
Відповідність НПА до чинного законодавства України: Частково не відповідає чинним законам
Ризик: Негатив: Позитив:
1. Законопроектом не встановлено максимальну кількість питань, які можуть одночасно виноситися на місцевий референдум.

2. Обмежено предмет місцевого референдуму виключно питаннями місцевого значення.

3. Наявність складної та громіздкої процедури висунення ініціативи імперативного референдуму та утворення відповідної ініціативної групи від територіальної громади.

4. Проектом не передбачається можливості чи неможливості проведення одночасно місцевого референдуму та виборів до представницьких органів різного рівня.

1. Відсутність забюрократизованих процедур збору підписів ініціативними групами, яка передбачала б участь посадових осіб органів місцевої влади.

2. Заборона участі органів державної влади та органів місцевого самоврядування або їх посадових осіб, органів управління підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності у збиранні членами ініціативної групи з місцевого референдуму підписів учасників місцевого референдуму на підтримку ініціативи щодо проведення місцевого референдуму (ч. 11 ст. 12).

3. Приписи, відповідно до яких:

- рішення місцевого референдуму набирає чинності з дня його офіційного опублікування, якщо у цьому рішенні не зазначений пізніший строк набрання ним чинності;

- рішення місцевого референдуму мають вищу юридичну силу відносно актів органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб (ч. 5-6 ст.42).

4. Положення, які визначають, що:

- датою прийняття рішення місцевого референдуму є дата проведення місцевого референдуму;

- рішення місцевого референдуму є нормативно-правовим актом місцевого самоврядування, обов’язковим до виконання на відповідній території;

- внесення змін, доповнень у рішення місцевого референдуму чи його скасування проводяться лише місцевим референдумом;

- рішення місцевого референдуму набирає чинності з дня його офіційного опублікування, якщо у цьому рішенні не зазначений пізніший строк набрання ним чинності;

-  Рішення місцевого референдуму мають вищу юридичну силу відносно актів органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб;

- територіальна комісія у триденний строк з дня набрання чинності рішенням місцевого референдуму щодо дострокового припинення повноважень сільського, селищного, міського голови, а також дострокового припинення повноважень сільської, селищної, міської, районної у місті ради надсилає копію такого рішення до Верховної Ради України для вирішення питання про призначення позачергових виборів сільського, селищного, міського голови, сільської, селищної, міської, районної у місті ради, яке розглядається на найближчій сесії Верховної Ради України (ч. 2-7 ст. 42).

Висновки, пропозиції: Законопроект потребує суттєвого доопрацювання та узгодження з чинним законодавством України.
Новини

2015-04-09
Обговорення проекту Закону України щодо розпорядження земельними ділянками.

2015-03-25
“Про землю”

2015-03-17
Законопроекти для повного проведення реформи у сфері децентралізації.

2015-03-16
З Хмельницького розпочався процес обговорення впровадження в життя Закону «Про добровільне об‘єднання територіальних громад».

2015-03-11
Методичне забезпечення формування спроможних територіальних громад.

Опитування

Ваше відношення до купівлі-продажу земель с/г призначення

  • Торгівля землею не припустима. (54.0%, 76 по голосам)
  • Купвля-продаж виключно громадянам України не більше 50 га. на особу. (28.0%, 40 по голосам)
  • Купвля-продаж фізичним та юридичним особам без обмежень. (10.0%, 14 по голосам)
  • Купвля-продаж виключно громадянам України без обмежень. (8.0%, 11 по голосам)

Загалом проголосувало: 141

Загрузка ... Загрузка ...
© 2009 Інститут громадянського суспільства
Україна, м. Київ, 01103 бул. Дружби народів, 22, кім.21
Тел: (+38044) 529-73-94