На головну Написати лист



Паспорт сайту Олександрійської міської ради

Нижче надані числові показники наявності, відсутності, повноти інформації на сайті Олександрійської міської ради, згідно розробленої Інститутом громадянського суспільства методики. Методика розроблена на основі положень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Постанови КМ «Про порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади» України від 4 січня 2002 року № 3, з урахуванням потреб пересічних користувачів. Також надані аналітичні матеріали щодо: позитивних рис цього сайту, недоліків та зауважень, рекомендацій покращення інформаційної наповненості сайту.

 

Методичні числові показники.

Умовні позначення:
2 - повна інформація
1 - неповна інформація
0 - відсутня інформація
( - ) - інформація не оновлюється, передбачено розділ але інформація в ньому відсутня.

 У деяких пунктах:
- підкреслене - наявна інформація;
- не підкреслене - відсутня інформація.

Таблиця №1

Наявність на сайтах міських рад обов’язкової загальної інформації

 

Офіційна назва органу

Адреса веб-сайту

Дата останнього заповнення таблиці

1.

Олександрійська міська рада

www.alexandria.kr.ua

07.09.2010.

 

Обов’язкова інформація

Наявність

1.

Офіційна назва, місце розташування, адреса для листування та телефони, адреса електронної пошти (зворотній зв’язок)

2

2.

Особисті дані міського голови  та його заступників, телефони приймальні, розклад прийомів громадян

1

3.

Особисті дані секретаря ради, телефони приймальні, розклад прийомів

1

4.

Список депутатів, адреси приймалень та телефони, розклад прийомів

2

5.

Назви та склад постійних та інших комісій

2

6.

Назви та склад депутатських  фракцій та груп

2

7.

Структура і склад виконавчого комітету, адреса для листування та телефони

2

8.

Особисті дані членів виконкому, їх посади, адреси, години прийому

1

9.

Перелік головних управлінь та управлінь виконкому, їх структура, керівний склад, місце розташування, години роботи, нормативна база (положення про управління)

2

10.

Відомості про районні у містах ради (в містах з районним поділом), їх місцезнаходження, поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів

0

11.

Перелік комунальних підприємств, правоохоронних органів, лікувальних, оздоровчих установ, дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, які знаходяться на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці із зазначенням адреси, номерів телефонів

2

12.

Відомості про установи і заклади соціальної сфери із зазначенням адреси, номерів телефонів

2

13.

Порядок реєстрації, ліцензування окремих видів діяльності у відповідній сфері, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для реєстрації та отримання відповідної ліцензії (розрахункові рахунки для внесення платежів, розмір цих платежів тощо)

2

14.

Показники виплати заробітної плати, грошового забезпечення, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

2

15.

Показники розрахунків за енергоносії та житлово-комунальні послуги різних груп платників

2

16.

Відомості про діючі тарифи та пільги, місцеві податки і збори

2

17.

Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за бюджетні кошти

2

18.

Відомості про проведення земельних аукціонів (оголошення, умови конкурсу, результати)

0

Загальний бал отриманий за напрямком «Наявність обов’язкової загальної інформації»

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Примітка до:
п. 1 Контактна інформація:
адреса Олександрійської міської ради та виконавчого комітету:
28000, проспект Леніна 59, місто Олександрія, Кіровоградська область, Україна,
тел. / факс + 38 05235 71340, e-mail: rada@alexandria.kr.ua , www: http://alexandria.kr.ua/,

розміщена у розділі «Економіка міста» наприкінці підрозділу «Коротка характеристика» - необхідно розмістити цю інформацію у більш доступному місці.

п. 9 У розділі «Управління та відділи» повна інформація представлена на невелику кількість відділів та управлінь (4 відділи, 1 управління).

Таблиця №2

Наявність на сайтах міських рад обов’язкової документації

Обов’язкові документи

Наявність

1.

Статут міста

2

2.

Генеральний план міста

0

3.

Правила забудови міста

0

4.

Бюджет міста на поточний рік

2

5.

Щоквартальні довідки про виконання бюджету поточного року

2

6.

Звіт про виконання бюджету за минулий рік

2

7.

Програма соціально-економічного розвитку

0

8.

Звіт за виконання програми соціально-економічного розвитку за минулий рік

2

9.

Щорічний звіт міського голови про свою роботу

0

10.

Звіти міського голови про роботу виконавчих органів ради

2

11.

Відомості про місцеві програми

2

12.

Щорічні звіти про виконання місцевих програм

2

13.

Державні програми в частинах, що стосуються міста

2

14.

Щорічні звіти про виконання державних програм

2

15.

Базове законодавство щодо повноважень ради

0

16.

Регламент роботи ради, постійних та інших комісій

2

17.

Положення про виконавчий комітет ради

2

18.

Плани роботи ради

2

19.

Звіти про виконання планів роботи ради

2

20.

Порядок денний сесій ради (та проект порядку денного чергової сесії)

0

21.

Проекти рішень ради, що виносяться на розгляд чергової сесії

0

22.

Протоколи засідань ради

0

23.

Рішення ради (чергової та архів)

2

24.

Положення про постійні та інші комісії ради

2

25.

Плани роботи та розклад засідань постійних та інших комісій

0

26.

Порядок денний засідань постійних та інших комісій

0

27.

Протоколи засідань постійних та інших комісій

0

28.

Рішення постійних та інших комісій

0

29.

Звіти постійних та інших комісій про свою роботу

0

30.

Звіти депутатів

0

31.

Депутатські запити

2

Загальний бал отриманий за напрямком «Наявність обов’язкової інформації»

34

п. 17 В одному з головних розділів «Виконавчий комітет» є посилання «Порядок роботи виконавчого комітету» за яким представлена відповідна частина документа «Регламент роботи ради».

Таблиця №3

Наявність на сайтах міської ради додаткової інформації

 

Додаткова інформація

Наявність

1.

Сучасна територія, адміністративно-територіальний устрій, мапа міста

1

2.

Історія міста, символіка, пам’ятні дати, свята

2

3.

Загальний огляд економіки, опис природних ресурсів, відомості про транспортну інфраструктуру, засоби комунікації, промисловість, сільське господарство, створення привабливих інвестиційних умов у місті, вільні економічні зони, розвиток туризму тощо

2

4.

Статистичні відомості про стан соціально-економічного розвитку, стан народжуваності та смертності, житлово-комунальні умови, житлово-комунальні платежі населення, дотримання правопорядку тощо

2

5.

Відомості про розвиток науки і освіти (перелік навчальних закладів і наукових установ, закладів культури і мистецтва), посилання на інші інтернет-ресурси міста чи регіону

2

6.

Інтернет-приймальня звернень та запитань громадян

0

7.

Територіальна (міська) виборча комісія, склад, адреса, телефони

1

8.

Відомості про ЗМІ, засновані міською радою (назви, адреси, веб-сайти)

0

9.

Новини міста, хроніка діяльності органів влади, виступи та інтерв’ю керівників

2

10.

Офіційні прес-релізи, повідомлення, заяви та анонси офіційних подій

2

Загальний бал отриманий за напрямком «Наявність додаткової інформації»

14

п. 7 Хоча інформації про виборчу комісію не знайдено, на сайті розміщено повні відомості про:

  • - Відділ ведення Державного реєстру виборців (адреса, контактні телефони, розклад прийомів та ін.)
  • - Адреси дільниць
  • - Межі дільниць
  • - Звернення виборців
  • - Положення про виборчу адресу та ін..

Таблиця №4

Наявність мережених функцій та ефективність сайту

 

Мережеві функції та ефективність сайту

Наявність та ефективність

1.

Пошук документів ради, постійних комісій, рішень виконкому, розпоряджень голови

0

2.

Діюча електронну адреса

2

3.

Електронна приймальня запитань громадян

0

4.

Зв’язки з сайтами центральних органів влади

2

5.

Визначити повноту представлення рішень ради, виконкому та розпоряджень голови на сайті

2

6.

Визначити, чи проходять веб-конференції представників влади з громадянами

0

Загальний бал отриманий за напрямком «Мережеві функції та ефективність»

6

Таблиця №5

Технічні вимоги до сайту

 

Технічні вимоги

Відповідність вимогам

1.

Сайт має обов’язково бути сумісним з розповсюдженим програмним забезпеченням (Internet Explorer 6.0).

2

2.

Окремі сторінки сайту мають бути невеликими за обсягом для можливості перегляду інформації при повільному Інтернет з’єднанні (це може бути окрема текстова версія сайту, без зображень, доступна з головної сторінки).

1

3.

Матеріали мають бути доступні для скачування, їх бажано розміщувати на сайті у форматі який не потребує встановлення ліцензійного програмного забезпечення, наприклад PDF. (Якщо взяти формат MS Word то це ліцензійне ПЗ, а PDF можна переглядати за допомогою безкоштовного Acrobat Reader). Можливий ще формат RTF - переглядається за допомогою вбудованих засобів системи.

1

4.

Структурно сайт має бути впорядкованим за логічними принципами як звідки і куди можна потрапити при перегляді.

2

5.

Інтерфейс має бути інтуїтивно зрозумілим для користувачів не дуже обізнаним з комп’ютерними програмами.

2

6.

Якщо існує конференція (форум), сайт має модеруватися щоденно для виявлення та знищення заборонених на форумах висловлювань (нецензурна лексика, і. т. ін.).

-

7.

На форумі має бути розділ з правилами форуму.

-

Загальний бал отриманий за напрямком «Технічні вимоги»

8

Позитивні риси сайту.

Сайт Олександрійської міської ради має дуже зручну, впорядковану, логічну структуру розміщення інформації. Головна сторінка не містить великої кількості зайвої інформації, легко зорієнтуватися де що знаходиться. На ній розміщено привітання голови міської ради, окремий стовпчик анонсів новин, стрічка банерів посилань на сайти центральних органів влади та вертикальний стовпчик головних розділів. Підрозділ «Прес-служба» одного з головних розділів «Офіційна інформація», містить перелік новин, де також передбачено архів новин та пошук по даті.

Також слід відмітити доцільне та впорядковане розміщення документів на цьому сайті. Так у головному розділі «Міська рада» можна знайти підрозділи:

  • - «Планування роботи» (містить «Перспективний план роботи міської ради» на окремі півріччя поточного року та «Плани роботи» по місяцях);
  • - «Регламент» (містить «Регламент роботи Олександрійської міської ради»);
  • - «Міські програми» (переліки програм впорядковані станом на різні дати, також розміщена інформація про виконання програм);
  • - «Інформація про роботу» (містить інформацію про виконання рішень ради та стан виконання депутатських запитів та звернень впорядковані по різних датах).

Якщо завантажити розділ «Виконавчий комітет», наприкінці інформаційної сторінки знаходимо посилання на «Порядок роботи виконавчого комітету». Окремий розділ «Нормативні акти» містить впорядковані підрозділи: «Рішення міської ради», «Рішення виконавчого комітету» та «Розпорядження міського голови» Розділ «Міський бюджет» складається з підрозділів: «Коротка характеристика» (де крім іншого надана контактна інформація про фінансове управління, положення про управління), «Доходи та видатки» (де можна викачати та продивитися «Міський бюджет» за поточний та минулі роки), «Звіти про виконання» (розміщені поквартальні звіти про виконання міського бюджету поточного та минулого років). Розділ «Наше місто» містить окремий підрозділ «Статут міста».

Не гіршу впорядкованість та зручність у роботі з інформацією мають інші розділи. Наприклад розділ «Економіка міста» складається з підрозділів:

  • - «Коротка характеристика» (крім іншого містить відокремлену інформацію про соціально-економічне становище міста окремо по роках та по місяцях, про заборгованість із виплати заробітної плати окремо по місяцях, про заборгованість та оплату населенням житлово-комунальних послуг окремо по місяцях, про демографічну ситуацію міста впорядковане по місяцях);
  • - «Інвестиційна політика» (містить «Інвестиційний паспорт міста Олександрії», «Перелік інвестиційних об’єктів міста Олександрії», «Анкети інвестиційних пропозицій міста Олександрії»;
  • - «Дозвільний центр» (містить адресу, контактні телефони, розклад прийомів дозвільного центру, перелік місцевих дозвільних органів, перелік дозвільних документів та іншу інформацію).

На сайті також розміщено перелік медичних закладів з вказаними поштовими адресами, телефонами, надана стисла інформація про види їх діяльності (окремий розділ «Охорона здоров’я», який містить і додаткову інформацію для користувачів), перелік закладів освіти з вказаними адресами, телефонами та спеціальностями (окремий розділ «Освіта та наука»), перелік комунальних підприємств (окремий розділ «Комунальне господарство»), інформацію про житлові субсидії (розділ «Соціальна сфера») та багато іншого.

Зауваження, недоліки.

  • 1. На сайті Олександрійської міської ради відсутні абиякі пошукові системи (загальна по сайту, для пошуку документів ради, пошуку у новинах).
  • 2. Відсутні таки функції як: Інтернет-приймальня запитань громадян, надіслати електронного листа на адресу міської ради, форум чи Інтернет конференція. Тобто не використовуються мережеві можливості зворотного зв’язку з користувачем. Складно зразу знайти контактну інформація (поштова адреса, e-mail).
  • 3. У розділі «Управління та відділи» надана не повна інформація.
  • 4. За напрямком «Наявність на сайтах міських рад обов’язкової загальної інформації» відсутні: «Відомості про районні у містах ради», «Відомості про проведення земельних аукціонів (оголошення, умови конкурсу, результати)». Не вистачає особистих даних: заступників міського голови, секретаря, членів виконкому.
  • 5. За напрямком «Наявність на сайтах міських рад обов’язкової документації» на сайті не знайдено наступні документи: «Генеральний план міста», «Правила забудови міста», «Програма соціально-економічного розвитку», «Щорічний звіт міського голови про свою роботу», «Базове законодавство щодо повноважень ради», «Порядок денний сесій ради (та проект порядку денного чергової сесії)», «Проекти рішень ради, що виносяться на розгляд чергової сесії», «Протоколи засідань ради», «Звіти депутатів» та документи які стосуються роботи комісій.
  • 6. З додаткової інформація на сайті відсутня мапа міста та відомості про ЗМІ.
  • 7. Відсутня мапа сайту.

Рекомендації.

  • 1. Впровадити на головній сторінці сайту загальну пошукову систему «Пошук по сайту». Бажано реалізувати окрему пошукову систему для пошуку саме документів ради з додатковими полями пошуку за реквізитами (за назвою, по даті, за період, за номером тощо) у розділі «Нормативні акти». У підрозділі «Рішення міської ради» впорядкувати рішення по роках (як це зроблено в інших підрозділах), краще по сесіях. Якщо рішення впорядковані по сесіях доцільно розмістити спочатку переліку рішень «Порядок денний» відповідної сесії. У підрозділі «Міські програми» забезпечити доступ для перегляду та викачування текстів самих програм, шукати їх у переліку рішень не зручно.
  • 2. Запровадити на сайті інструменти зворотного зв’язку. Можна розмістити невеликі іконки у верхньому (правому чи лівому) куту головної сторінки з функціями: надіслати електронного листа, продивитись карту сайту. Поштову адресу, адресу електронної пошти та телефони доцільно розмістити внизу головної сторінки чи у розділі «Звернення громадян» (підрозділ «Інформація для громадян» чи окремий розділ (підрозділ) «Зворотній зв’язок»). Бажано також створити «Електронну приймальню запитань громадян».
  • 3. У розділі «Управління та відділи» надати можливість завантажувати інформацію про інші управління та відділи.
  • 4. У підрозділах «Депутати», «Керівництво», «Виконавчий комітет» розмістити особисті дані службовців. На деяких інших сайтах реалізована можливість завантажувати окремі інформаційні поля з такою інформацією при «кліку» на прізвище. Надати інформацію про проведення земельних аукціонів у окремому підрозділі чи на головній сторінці як окреме поле новин-анонсів.
  • 5. Розмістити на сайті відсутні документи та додаткову інформацію. «Генеральний план міста», «Правила забудови міста» - наприклад у розділі «Наше місто», «Програма соціально-економічного розвитку» (поточний та минулий рік) - у розділі «Економіка міста», «Щорічний звіт міського голови про свою роботу» - у розділі «Міський голова», «Базове законодавство щодо повноважень ради» - створити окремий головний розділ, «Проекти рішень ради, що виносяться на розгляд чергової сесії», «Протоколи засідань ради» - у розділі «Нормативні акти», «Звіти депутатів» - у підрозділі «Депутати». Створити окремий головний розділ у якому розмістити документи які стосуються роботи комісій.

Робота виконується за фінансової підтримки Фонду Чарльза Стюарта Мотта в рамках проекту «Інституційна підтримка організації 2008-2010 рр.» за темою «Інформаційна відкритість інтернет представництв органів місцевого самоврядування».

Новини

2015-04-09
Обговорення проекту Закону України щодо розпорядження земельними ділянками.

2015-03-25
“Про землю”

2015-03-17
Законопроекти для повного проведення реформи у сфері децентралізації.

2015-03-16
З Хмельницького розпочався процес обговорення впровадження в життя Закону «Про добровільне об‘єднання територіальних громад».

2015-03-11
Методичне забезпечення формування спроможних територіальних громад.

Опитування

Ваше відношення до купівлі-продажу земель с/г призначення

  • Торгівля землею не припустима. (54.0%, 76 по голосам)
  • Купвля-продаж виключно громадянам України не більше 50 га. на особу. (28.0%, 40 по голосам)
  • Купвля-продаж фізичним та юридичним особам без обмежень. (10.0%, 14 по голосам)
  • Купвля-продаж виключно громадянам України без обмежень. (8.0%, 11 по голосам)

Загалом проголосувало: 141

Загрузка ... Загрузка ...
© 2009 Інститут громадянського суспільства
Україна, м. Київ, 01103 бул. Дружби народів, 22, кім.21
Тел: (+38044) 529-73-94