На головну Написати лист



Проект Закону про внесення змін до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” щодо підняття прапорів на будинках органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування № 6374 від 11.05.2010

 

Номер,дата реєстрації: 6374 від 11.05.2010
Адреса для ознайомлення: http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=37647
Назва проекту НПА: Проект Закону про внесення змін до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” щодо підняття прапорів на будинках органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування
Суб’єкт ініціативи: Народний депутат України Джоджик Я.І. VI скликання
Короткий зміст (суть) проекту: Проектом Закону встановлюється заборона на розміщення інших прапорів на будинках, де працюють ради та їх виконавчі комітети, крім державного та прапорів з символікою територіальних громад сіл, селищ, міст, районів і областей.
Характер НПА: Проекту Закону
Відповідність НПА до чинного законодавства України: Не суперечить
Ризик:

Негатив:

Позитив:

  • 1. Не вирішує всі питання щодо порядку підняття та розміщення державного прапору та прапорів з символікою територіальних громад сіл, селищ, міст, районів і областей..
 
Висновки, пропозиції: Пропозиції:

  • 1. Варіант№1: Добавити до Проекту Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” (щодо підняття прапорів на будинках органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування)в ст.23. абзац третій такого змісту:

«Прапор з символікою територіальної громади сіл, селищ, міст, районів і областей «може» розміщуватись справа, або знизу від Державного Прапора України. Прапор з символікою територіальної громади сіл, селищ, міст, районів і областей не може бути більший за розмірами ніж державний прапор України.

Для прикладу, Федеральний Конституційний Закон Російської Федерації «О ГОСУДАРСТВЕННОМ ФЛАГЕ РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ» від 8 грудня 2000р. чітко встановлює розміри та порядок розміщення Державного Прапора РФ  по відношенню до прапорів муніципальних утворень, громадських організацій, утворень тощо:

РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ КОНСТИТУЦИОННЫЙ ЗАКОН
«О ГОСУДАРСТВЕННОМ ФЛАГЕ РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ»

Статья 8. Флаги субъектов Российской Федерации, муниципальных образований, общественных объединений, предприятий, учреждений и организаций независимо от форм собственности не могут быть идентичны Государственному флагу Российской Федерации.

Государственный флаг Российской Федерации не может использоваться в качестве геральдической основы флагов субъектов Российской Федерации, муниципальных образований, общественных объединений, предприятий, учреждений и организаций независимо от форм собственности.

При одновременном подъеме (размещении) Государственного флага Российской Федерации и флага субъекта Российской Федерации, муниципального образования, общественного объединения либо предприятия, учреждения или организации Государственный флаг Российской Федерации располагается с левой стороны от другого флага, если стоять к ним лицом; при одновременном подъеме (размещении) нечетного числа флагов Государственный флаг Российской Федерации располагается в центре, а при подъеме (размещении) четного числа флагов (но более двух) - левее центра.

При одновременном подъеме (размещении) Государственного флага Российской Федерации и других флагов размер флага субъекта Российской Федерации, муниципального образования, общественного объединения либо предприятия, учреждения или организации не может превышать размер Государственного флага Российской Федерации, а высота подъема Государственного флага Российской Федерации не может быть меньше высоты подъема других флагов.

Принят Государственной Думой 8 декабря 2000 года
Одобрен Советом Федерации 20 декабря 2000 года

Президент Российской Федерации В.ПУТИН

Новини

2015-04-09
Обговорення проекту Закону України щодо розпорядження земельними ділянками.

2015-03-25
“Про землю”

2015-03-17
Законопроекти для повного проведення реформи у сфері децентралізації.

2015-03-16
З Хмельницького розпочався процес обговорення впровадження в життя Закону «Про добровільне об‘єднання територіальних громад».

2015-03-11
Методичне забезпечення формування спроможних територіальних громад.

Опитування

Ваше відношення до купівлі-продажу земель с/г призначення

  • Торгівля землею не припустима. (54.0%, 76 по голосам)
  • Купвля-продаж виключно громадянам України не більше 50 га. на особу. (28.0%, 40 по голосам)
  • Купвля-продаж фізичним та юридичним особам без обмежень. (10.0%, 14 по голосам)
  • Купвля-продаж виключно громадянам України без обмежень. (8.0%, 11 по голосам)

Загалом проголосувало: 141

Загрузка ... Загрузка ...
© 2009 Інститут громадянського суспільства
Україна, м. Київ, 01103 бул. Дружби народів, 22, кім.21
Тел: (+38044) 529-73-94